hah~

Terasa nak update lak blog ni. bersarang rasanya dok tunggu nk d isi benda bru. Belum terlambat lgi kot nk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN. this year first time berpuasa dengan kengkawan kat U. biasanya dok puasa dgn family kat umah jer. agak membosankn. sbb x bnyk bnda yg aku buat. dok tido jer. but taun ni. adala kelainannya dripda sebelum. Mostly dok pikir nk perabihkan asgmnt jer. oh bru2 ni aku p rumah anak yatim kat shah alam. hah~ terasa muda balik. rasa time dak2 dulu,walaupon skng still sama. haha..

lepas satu beban yg sebelum ni buat sakit pala. tapi sebab keberanian aku. dan sokongan daripada kawan2 yg membantu naikkan semangat yg dulu rapuh,mampu berdiri dgn teguh balik. memberi nasihat yg sangat membantu. sekarang aku perlu mempertingkat lgi apa yg telah ada. bersyukur kerana di beri satu lagi peluang untuk teruskan hidup dgn baik.

walaupun slalunya rasa kurang selesa, tapi itu memberi lagi keserian dalam idup aku. hehe.. kenal orng2 baru. skang dok layan volleyball dgn kawan2. tiap malam main kat gelanggang hb2.

lastly, thanks a lot sebab menerima perangai aku yg pelik ni. haha.. tima kasih sekali lgi :)

2 comments:

  1. knp ni...hafiz ada masalah ke????
    apa2 pun don't give up ye

    ReplyDelete
  2. nice,
    laen kali update lg ek ^^
    ble plak nk mula blk volley ni?

    ReplyDelete