mereka tetap mereka (5)


Haha... lama dah benda ni tergendala. ada semangat balik aku nak cita kat korng. Tapi aku simplekan lgi cerita ni semua sebab panjang sgt la.. Kalau nak tulis semua baik aku terus wat novel je haha.. leh wat duit skit, ya tak..

Kalau x silap
aku, cita ni dah nk smpai penhujungnya muhahaha.. Banyak tul aku skip tapi x pa.. korng akan paham gak nnti. Well mostly time aku kat MMU ni aku perabih masa lepak je dengan kawan2. Asgmnt pon wat last minute but still aku try buat yg terbaik walaupon x 100%. Nak bising pon x leh gak sebab aku yg x buat yg terbaik, sekadar siap sudah dak FCM (Faculty Caca Merba) la katakan. ntah betol ntah aku eja tu.

Makin nak abis founda
tion ni makin jadi malas makin banyak masalah makin kusut pala otak ni makin kurus jadinya makin ramai la tmpt bercerita kisah2 dongeng aku ni.. muhahaha... Jumpa la Bro Wan Nasrul Ikhwan.. haha.. dia ni la lyn cerita2 merapu aku camne pon dia dgr gak walaupon dia tau aku ni x betol. Dia slalu nasiht aku tapi satu ketika tu dia lak tnya pendapt dari aku.. betolkan bro jgn nak tipo la. kehkeh. Dah cam abang aku rasanya ntah camne leh kenal pon x tau. Rasanya kenal time progrm SRM kot. Aku ni dah jadi family SRM, macam2 progrm dah aku buat dgn diorng. SRM = Seketerit Rakan Muda. Best gak la dak2 semua sempoi2 ada gak geng celoteh aku tapi dia lgi teruk dri aku, Ezry.

Jarang dah aku
mengila nak kena jaga diri takut orng terasa tapi dgn Syai, Mar cam biasa gila tu x ilang lgi. mana leh ilang gila ni hah.. bosan la nnti. Sampai la sem 4 ni bru je abis dalam dua hari tiga hari lepas. Lagi banyak benda aku kena wat duit pon bnyk guna, Makin banyak aku mintak tolong orng.. sebab aku tiada kemahiran so aku tnya kawan2 aku, TEDDY, AYEP, AIMAN dan ramai lgi. Aku hargai bantuan diorng, Ntah makin lama aku lepak dgn dak green team makin lama aku jadi lagi matang.

Tak tipo maybe korng x nampak tapi bgi aku ada perubaha
n dalam idop aku gak. haha.. dan dan. Paling banyk tolong aku dalam usaha perabihkan foundation ni Muhammad Farhaan bin Fadzil, x da dia x jln semua benda. Tapi akhir2 ni cam tiba2 dua2 x sefahaman tapi x pala aku still hargai segala pertolongan dia. Haha.. aku ni bukan jenis pedendam tapi ikot la camne onrg tu nak trima.

Akhirnya, berjaya gak aku abiskan foundation ni, harap2 x kena ulang apa2 la sebb aku
nak masuk degree so leh la aku capai target aku. Degree nanti kena tambahkan lgi usaha supaya buat yg terbaik insyaallah. Terima kasih semua :D Sekian cerita aku time foundation ni.






No comments:

Post a Comment