berjalan


Hmm... dah lama gak aku x lepak dgn dak-dak ampangkn. Semalam bru dpt aku lepak cam dulu, punya lama gak la kan dok kat MMU ni.. Dak-dak lak smua busy study an an.. Ni semua turun Ampang sebab cuti CNY. X la mendap sngt aku kat umh ni. Ajak lepak ZOO.. bestkan, best hah.. maki-maki binatang je. Ada la tujuan nak p sana lama kot x pegi sana. Rasanya last pegi pon darjah enam kot bekurun dah tu hah. aku selasa sbb aku x yh nk kena jaga hati orng, smua hati kental-kental, gagah-gagah belaka. straight maki pon, diorng x kesah.

Lain tempat lain caranya, aku paham.. nak sesuaikan diri tu yg hmm.. an an.. Jauh beza bhai.. x pa- x pa.. itu bukan satu masalah pun just wanna to remind myself about it. Had fun with you guys semalam.. walaupun x penat an an an... kaki-kaki aku pun dah naik keras keras kayu dah hah... lupa bwk extra kaki muhahaha... suara pun serak-serak basah nyanyi two hours non-stop kn apa adahal... haha... Yeah XD nice day guys.



No comments:

Post a Comment