mereka tetap mereka (2)


budak sorang ni aku kenal dia kalau x silap dalam kelas math. mula2 biasa la kenal biasa2 je, lama2 tngok dok lpk dgn dia jer.. kehkeh... nk tau sper budak yang aku ckpkn ni hah budaknya.


nama beliau Paanto Marcello.

aku slalu buat dia kusut. tapi dia kata aku yg kusut. aku rasa dia x kesah kot. dia la yg melayan semua karenah aku. banyak gak menyusahkan dia. aku slalu memekak, x reti dok diam dpn dia, gelak kuat-kuat. dia gak la aku bnyk tnya pendpt. walaupon dia slalu buat cam x da bnda aku tau dia annoyd dgn aku. klau aku tiba2 Hyper. hah time 2 dia lak naik pala buat aku annoyd balik.. haha.. macam2. from sem satu smpai skng lpk dgn dia lagi. Yeah!!

sebab dia gak aku kenal dak2 lain yg dok kat hostel. mereka semua HEBAThebat belaka. bukan sekadar perkataan tapi memang mereka hebat. masing2 ada kelebihan sendiri. membuatkan aku lebih tertrik untuk lpk dgn diorng bukan sebab nk nama tapi tertarik dengan keakraban sesama mereka.

thnks bro :)


No comments:

Post a Comment