mereka tetap mereka (3)

Klau aku bosan aku p lepak hostel. lpk bilik John. dak2 lain pon rajin gak lepak bilik John. ramai do aku kenal time lepak dgn dia. kenal John semua ni dalam kelas. kitaorng je dak melayu dlm kelas kn.. haha.

in this photo: john, ajib, iman, boy, bendi, eg, husna n plus paan.

dgn diorng la aku slalu lpk time2 aku ada kls. dalam gambr ni kita orng p melawat musium apa ntah lupa dah. but ada sebab tertentu aku lak tiba2 rasa cam x selesa lepak dalam bilik john. macam2 cita aku dngr. but dalam kelas kitorng lepak cam biasa. so aku mostly agak tertekan pasal benda2 kecik. haha.. PARANOID lol.

aku cita la benda ni kat paan. haha. paan kata kalau x leh x payah la. nih kau lepk je dgn aku. dalam sebulan gak la aku cam x tentu arah. haha. berat badan turun kot. slalunya aku slalu senyum tapi dah kurang.

ni semua jadi time aku satu suku sem. haha. peningkan. aku pon pening gak. time satu suku sem ni aku ambik math dua. tapi PAAN x nk ambik dia kata nk ambik time sem dua. so aku pon ambik la. kelas aku sama dgn dak2 senior. dak2 senior ni semua kawan2 PAAN. aku pon buat cam biasa la. dalam kelas 2 aku x kenal sper2 pon kenal muka je. nama smua aku x tau. so aku blaja la math. ckp dgn dak2 dalam kelas pon sekadar tegur.

PN.RUZLINA, lcture math aku rajin bagi rehat. time rehat aku beranikan diri lepak dgn dak2 ni. walaupon aku rasa janggal. aku ckp dgn PAAN. wei, tadi aku rht dgn kawan2 kau. aku cam orng gila jer time 2.. hahaha. memang pon. sper yg x gila. slamba jer aku dok kat tmpt diorng. haha.

PAAN pon cakap ala diorng bukan kesah pon. aku nikan PARANOID skit. so mcm2 la aku pkir. time 2 la bermulanya aku kenal dak2 "Green team". aku bosan je ajak paan lepak. haha.... pada satu hari aku ajak la HUSNA mkn dgn PAAN mkn d HB2.. tapi x tau lak ada gak dak2 Green team join. so aku pon lyn la. cam biasa aku pon bising tanpa segan silu sbb ada HUSNA n PAAN. walaupon PAAN trun lmbt tapi HUSNA ada aku x kesah.

time lepak 2 aku kenal WAN ganu, UMAR n HYUNG (abe asrool) lpk mkn sekali. haha. ok diorng cam aku gak gila tapi aku rasa aku lgi gila haha... happy la skit kurng beban dpt pala aku dpt gelak2. haha..

...........to be continue

No comments:

Post a Comment