mereka tetap mereka (4)


ok. aku smbung balik cita nampaknya ada permintaan untuk aku smbung cita ni. walaupon aku sendiri rasa cam pelik je.. muhahaha... :p

dalam dua zaman cita aku 2.. ada ketikanya aku kusut.. so aku cari kawan yg boleh aku share kekusutan pala aku ni. bagi diorng pon kusut cam aku gak haha.. nak aku senaraikan ka. hah ni nama2 diorng HUSNA ADLYNA, ABE ASROOL, PAANTO MARCELLO, SYAI dan trmsuk best frens aku mim, ayam, amal... haha ramai x tmpt aku bercerita... aku ni rajin bercerita.. dan dan.

slalu gak la demam time 2. paan cakap aku nampak lgi kurus.. nk wat camne x lalu nk mkn. muhaha..

kan aku ada cita pasal aku lpk dgn umar sblm nikn. aku x rapat lgi dgn dia time 2. aku cam rajin lak nk bersukan kat MMU ni. haha.. umar ada ckp yg dia ada main volleyball.. petang kat hb2. so aku ckp klau ada game ajak la aku. aku nk join. so dia ajk aku main. sebab volleyball la aku makin kenal dia. aku lepak bilik dia lps abis main. kat bilik dia ada ASYWANA, ARIP. aku pon kenal la diorng..

tapi ASYWANA, aku dh lama kenal. sebab sebelum ni keje tempat sama, kat 7-e. dah lama lepak dah.. so ok je.. tiba2 satu hari tu hyung datang bilik umar. time dia nk balik bilik, trbukak ati aku nk ikot lepak bilik dia. sebab aku ada bnda nk story skit dgn hyung. sampai bilik hyung ada WAN dgn EPUL. dah sembang2 dgn abe asrool. aku nk balik. tapi wan cakap x yg balik la. dah lewat ni tido je kat sini.. mula2 aku x nk. tapi aku mengalah so. aku tido la kat bilik diorng. sembang2 gila dgn wan. macam2 la kita orng cita mngrot2. esok pginya kul 9 kot. aku grk balik cyberia, time ni lom dok hostel lgi,sbb ptg 2 ada kls..

ptng 2 aku lpk lgi dgn diorng.. so mkin nk la aku dok hostel. di sebabkan aku lupa nk apply hostel balik so time aku satu suku sem aku x dpt hostel. orng mmu ckp. kena crik 3 orng bru dia bukak satu bilik. mula2 x da orng. aku tnya lak umar hyung semua ada x bilik. x da. aku pon kecewa. tapi aku x benti crik. satu ari 2 hyung pnggil aku sbb ada kwn dia kata ada kawan dia bru msuk nk hostel gak. so dia kata boleh la jadi rumet. tapi x leh gak diorng kata nk 3 bru leh bukak. kecewa lagi. adoi.. haha. brape bnyk kali kecewa daa.

carik punya crik. dak bru 2, ERUL, kata dia dpt bilik. ada dak foundation bru msuk dok sorng. so aku pon brsyukur la. dapt la aku lpk hostel. rumet aku sorng lagi 2 nama dia SYAPIQ. tapi yg peliknya aku dah ada bilik sindiri kat hb2. tapi jarang gila aku tido bilik sendiri.. lpk bilik orng.. mula2 rajin lpk bilik umar. then bilik wan. lps bilik umar balik. last skali lepak bilik paan. muhaha.. PARASIT bhai aku ni.. kehkeh..

p/s: dalam gambar wan n umar
bersambung lagi nanti ya.....

No comments:

Post a Comment