Exam dah abis.

Hmm.. nak kata x puas ati pon x gak.. cam GG do exam aku.. haha... tapi x pala berserah je. Lepas ni cuti sebulan, x tau nk wat apa. Keja.. Keja apa? hah kalau keja 7-e lagi mmg bosan la. Keja ofis pon cam best gak... nnt crik la. Kena crik duit lebih skit, skng pon trkontang-kanting gila la. Hopefully dpt la msuk gedree.. setahun gak la aku kat foundation ni.. Kalau pikir2kan bnyk pnglman yg aku x prnh lalui time zaman skolah dulu, but it was fun. Time skolah dulu dak2 mmg dah kenal lama. So, masing2 leh bawak diri masing2. Tapi kat University lain cara dia, kena berdikari, x leh nk terlalu bergantung dgn orng lain. Kalau ada masalah kena la selesaikan sendiri.

Hah, kena bnyk wat keputusan sendiri. Kalau salah baut keputusan padah kot. Haha.. benda pelik2 pon ada je.. tapi semua ni kalau x jdi aku x tau camne nk atasi masa akn dtg. Aku harap masuk degree nnti lbih baik dri foundation ni, bukan nk kata time fundation x best cukup best ada kwan2 yg bnyk membantu aku, aku tau aku bnyk mnysahkan orng lain tapi bukan niat aku nk wat cam 2 terpaksa. hahaha.. Target aku cuma nk bantu orng lain n family aku sendiri dengan macam2 masalah bgai2lah. Kalau ikotkan kalau x dok dgn mak angkat aku skng ni x da aku smpai ke MMU ni. Tapi dalam kelebihan ada kekurangannya, kurang serasi dgn family angkat tapi aku berterima kasih banayk x terhingga kat diorng sbb dah besarkan aku walaupon x seberapa nk besarlakan hahaha..

Kehkeh, kalau boleh nk cita macam2 tapi biar la smapi kat sini la dulu post kali ni.. kehkeh.. nak tau lagi. rajin2 la tngokdan bace blog aku ni.. muahahahaha.....

Alhamdulilah <3

No comments:

Post a Comment